Lukijat :)

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Sinä vaain

 Heipsun!

Sori kun en oo kirjotellu. yksinkertainen ja helppo syy EN JAKSA!
no mutta aaattelin vähän kertoo mun
entisestä parhaasta kaverista.. Kauan se kestiki ;/
Kyseessä on siis annakaisa kinnunen eli ansku!
 Ansku on mua vuojen nuorempi, ja aloin liikkumaan sen kanssa vuonna 2010, ollaan kyllä tiietty toisemme ihan ala-asteelta lähtien. Tuon vuoden muistan tosi tosi hyvin. Aloin myös polttamaan tupakkaa tuona vuonna. No tänä kyseisenä vuonna paritettiin anskun kanssa anskun isoveli ja meijän kaveri kati yhteen he ovat olleet siitä astin yhessä. Minä aloin kans parittelun seurauksena seurustelemaan anskun isoveljen kanssa joka sitten lopahti ajan kanssa syystä kun syystä. Niitä en mainihe. Mutta meillä on ollut tosi paljon anskun kanssa yhteisiä hetkiä, ollaan itketty toisillemme paskaa elämäämme ja naurettu että "miten nolottaakaan itkeä nyt sinulle tästä ja tästä ku enhä mää yleensä itke sulle tämmösistä" hmph... Joskus ei vain jaksa! Ollaan tehty yhessä kaikkea hullua.. Jaettu toistemme kanssa omat ongelmamme kotona.. Varsinkin ansku. Karattu perunakellareista ikkunan kautta että pääs kylälle ym.. No mutta nyt sitten 2012 toukokuussa kun ansku alkoi seurustelee mun serkun kanssa se tavallaan unohti myös minut siinä samalla.. Ei olla enää juteltu toisillemme eikä liikuttu enää toistemme kanssa, osasyynä myös se että ansku muutti kinnulasta kokkolaan kun meni sinne opiskelemaan.  Joskus iltaisin toivon salaa että ansku ottais muhun yhteyttä, toivon että ansku liikkuisi minun kanssa toivon että mulla olisi taas se sama ihana ansku mikä se oli silloin kun oli vielä sinkku ja vapaa.. Mulla on sitä oikeasti tosi ikävä <3


Tässä vielä muutama kuva :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti