Lukijat :)

keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Jos menet pois mitä minulle jäää

valkopaitainen on isäni <3  punavalkoruutupaita on se tänään kuollut setäni ;(
siinä on kaikki iskän sisarukset, yhtä iskän siskoa lukuunottamatta joka otti kuvaa!
Moikka! :)

Mulla on vähän jäänyt tää kirjotteleminen tänne,ku ei oo ollu aikaa eikä innostusta. Nyt sitte päätin kirjottaa vähän, kun on muutenki niin sekava pää etten oikein tiedä mitä ajatella mistäkin!
Mulla oli tosi railakas viikonloppu viitasaarella, mutta kerron siitäki vähän myöhemmi! Tuli otettua vähän kunkku alkoholia <3

No mutta tänään olin koulussa ja oli valinnaiskurssi semmonen suomalainen elokuva kurssi tai joku. Istuttiin siinä sitten ja mulle tulee viesti äitiltä "setäsi on kuollut" se tunne ku luin sen viestin en eka uskonu, meinasin alkaa itkee tai ainakin herkistyin hieman ja sydän hakkas. Onhan se kumminkin mun läheinen setä iskän veli ja siskon ja veljen kummi! :s no nyt se on poissa, hieman haikee fiilis, surettaa sen lapsien puolesta eli serkkueni! :( Hmm. No tää on tätä elämäää! Lepää rauhassa setä rakas ikävä on kova <3

Kirjotan myöhemmin uuestaa kun on aikaaa! <3:llä milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti