Lukijat :)

tiistai 29. tammikuuta 2013

Jos sua ei ois ollut, niin olisin keksinyt sut



Heips pitkästä aikaan :)

En oo oikein jaksanu kirjottaa tänne pitkiin aikoihin mitään, kun ei ole ollut ideoita eikä oikein intoakkaan. Mutta nyt ajattelin vähän kirjotella jostain :) Tänään mulla oli teoriakoe, olin ihan paniikissa ja käet vaan täris konttorissa. Sitten se alkoi..... Ensin sain harjotella 3 kertaa luulin tosissani että ois ollu paljo vaikeemmat kysymykset niin ei.. Mutta kappas sitten luki kokeesi on........HYVÄKSYTTY. Onneks kukaan ei ollut näkemässä riemun hyppyjäni ja huutojani.! Inssi ois näillä näkymin 13 päivä vähän pelottaa kyllä mutta kaippa se kortti joskus tulee :) Mutta nyt pääasiaan, mun 18 v synttärit lähestyy lähestymistään ja melkein voisin itkeä siitä että mulla on nykyään maailman parhaimmat ystävät. En oikeesti vois parempia toivoa. Ennen luulin että kaikki mun asuinpaikkakunnalta on mun tyyliin ainuat hyvät kaverit mut niitä ei enää oikein ole. Sitte menin kouluun viitasaarelle ja sieltä ne löysin. Oon iki onnellinen niistä. Niitä en halua menettää en hinnasta enkä mistään voisin vaikka henkeni antaa niiden puolesta. Ne on mulle tosi tärkeitä vaikken sitä ehkä aina osoita maailman parhaammalla tavalla niille, mutta toivon kyllä että ne ymmärtää mua ja tietää minkälainen olen oikeesti. On meillä ollu hyviä ja huonoja hetkiä niin silti vaan meijän ystävyys säilyy kaikkien kanssa annamme kyllä anteeks loppujen lopuks.. Mun kaverit haluaa juhlia mun synttäreitä vaikka aluks luulin että ne ei oikeesti halua niitä juhlia sillälailla mutta näköjään ne haluaa ja ne tekee mulle kakunki <3 Ooon niin kiitollinen nuista ihanista ystävistä. Hypin riemusta ja kehuin äitillekkin miten ihanat kaverit mulla nykyään on ja miten ne välittää! Tässä muutama kuva nuista 3 parhaammasta karvapäästä..


se parhain<3






2 kommenttia: